Fot. Materiały prasowe

XIII Kongres Inwestycyjny Xelion we współpracy z Idea Creative Group

przez Think MICE

Z powodu pandemii tegoroczna, 13. edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion, odbyła się w formie online. Za jego realizację odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Kongres Inwestycyjny Xelion to wydarzenie gromadzące przedstawicieli polskiego i zagranicznego świata finansów. Tegoroczna edycja różniła się od poprzednich. Wszystko z powodu obostrzeń sanitarnych, które wykluczyły możliwość kontynuowania stacjonarnego formatu tej imprezy. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, zdecydowano o formule online, której realizację powierzono agencji Idea Creative Group, wyłonionej w konkursie ofert.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii realizacji kongresu w formie transmisji z dwóch oddzielnych studiów. Idea Creative Group zaplanowała techniczną i multimedialną oprawę, jak również wyprodukowała rozbudowaną przestrzeń wirtualną, na której wydarzenie było transmitowane dla szerokiego grona zaproszonych gości.  Produkcja, podobnie jak realizacje telewizyjne, transmitowana była w bezpieczny sposób poprzez sprawne przełączanie się pomiędzy zaplanowanymi debatami w wybranych studiach na żywo.

– Organizacja tak złożonego wydarzenia w sieci to mechanizm naczyń powiązanych, gdzie o powodzeniu projektu decyduje dbałość i synchronizacja wszystkich jego składowych. Z uwagi na ograniczony czas trwania kongresu oraz jego rozbudowany program, intensywność prowadzonych przez nas działań była ogromna. Obsługa kilku paneli tematycznych oraz kilkunastu partnerów wymagała ciągłego skupienia oraz koordynacji prac – powiedziała Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Dodatkowym wyzwaniem była konieczność zdalnego łączenia się z prelegentami. – Z uwagi na czerwoną strefę i obostrzenia koniecznym było przemodelowanie kongresu tak, by niemal wszyscy prelegenci mogli połączyć się z nami zdalnie w czasie rzeczywistym – dodała Aneta Radzimirska.

 W wydarzeniu wzięło udział blisko 1,5 tys. osób – dotychczasowych i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Poruszana tematyka dotyczyła szerokiej tematyki inwestycji (wliczając w to również wpływ COVID-19 na aktualny stan polskiej gospodarki).

– Każda edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion stanowi niezwykle rozbudowaną platformę dyskusyjną. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki formule onlinowej udało nam się stworzyć jeszcze bardziej nowoczesną, a przy tym bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat wyzwań gospodarczych oraz inwestycji. Jesteśmy przekonani, że koncepcja online wydarzenia pozwoliła na nieprzerwany dialog z naszą grupą docelową oraz potwierdziła tak ważne aspekty funkcjonowania Domu Inwestycyjnego Xelion, jak innowacyjność oraz dbałość o klienta – powiedziała Tatiana Starzyńska, manager projektu w Domu Inwestycyjnym Xelion.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK