Co nas czeka w nowym roku? Czytajcie w styczniowym numerze THINK MICE!

przez Think MICE

W styczniowym wydaniu THINK MICE, jak na pierwszy w tym roku numer przystało, sporo piszemy o trendach i przewidywaniach na nadchodzące miesiące. Chcemy w ten sposób dostarczyć sprawdzonych i rzetelnych informacji na temat tego, co może czekać branżę w najbliższym czasie.

„Wkroczenie w nowy rok zawsze wiąże się z podsumowaniem tego, co minęło i obmyślaniem przyszłych działań. Tym razem jest inaczej. Po tak zaskakującym i nieprzewidywalnym roku, jakim był 2020, ciężko cokolwiek planować. Szczególnie w mocno dotkniętej pandemią branży MICE. Mimo wszystko warto próbować, ponieważ wyciąganie wniosków z minionych doświadczeń jest dobrym sposobem na wytyczanie kolejnych kroków” – pisze Maria Małaczek z agencji NU Horizons, autorka tekstu o branżowych trendach. Bezpieczeństwo, eventy, wyjazdy incentive, wreszcie odpowiedzialna turystyka… Czy przyszłość można przewidzieć? Zdecydowanie trzeba próbować. Na podstawie własnej wiedzy i doświadczeń, ale także informacji pochodzących ze światowych źródeł, takich jak m.in. „IBTM Trends Watch Report 2021” czy „EventMB: 10 Trends for 2021”.

O przyszłości piszemy też w dziale RAPORT – tym razem uważnie analizując najnowszy dokument „2021 Global Meetings and Events Forecast” przygotowany przez American Express. Mniejsze spotkania i przeznaczane na ich organizację budżety, ale jednocześnie stopniowy powrót do normalności i odbudowa branży. Tak, zdaniem jego autorów, ma szansę wyglądać 2021 rok. Po więcej szczegółów zapraszamy do THINK MICE’a.

Przełom roku to też tradycyjnie czas, kiedy podmioty zrzeszone w stowarzyszeniach decydują o swoim członkostwie w tego typu organizacjach. Dla firm działających w branży MICE, szczególnie w dobie pandemii, decyzja „zostać czy opuścić” ma szczególne znaczenie. Jaka jest zatem wartość zrzeszania się? Czy stowarzyszenia są niezbędne? Jakie korzyści przynoszą swoim członkom, a jakie są ich największe bolączki? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w naszym artykule.

O tym, że dobrze wiedzieć, iż jest się częścią większej całości, która ma wspólne cele, kompetencje i wartości, mówi bohater naszej styczniowej SYLWETKI. To Dominik Górka – założyciel, dyrektor kreatywny i co-CEO Live Age (wcześniej Grupa Manta), członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, od tego roku reprezentujący Klub w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Jak sam przyznaje, mógłby być świetnym muzykiem jazzowym, znanym, a równocześnie żyjącym w spokoju autorem poczytnych powieści, a najlepiej jednego haiku rocznie (na które czeka cały świat). Bez wątpienia jego konikiem pozostaje jednak komunikacja live. Wyraźnie wybrzmiewa to podczas każdej rozmowy z Dominikiem. Zapraszamy więc do przeczytania wyjątkowo obszernej i niezwykle ciekawej rozmowy o życiu, pasji, komunikacji live, a także m.in. o narracji marki, roli kreacji czy zyskującym na popularności łączeniu live z digitalem.

Polecamy również relację z pierwszych w historii wirtualnych targów IBTM World (jak mówią wystawcy i hosted buyersi było nieźle, chociaż nic nie jest w stanie zastąpić bezpośrednich spotkań twarzą w twarz), szczegółowy KALENDARZ najważniejszych zagranicznych targów branży MICE zaplanowanych w 2021 r. (dużo imprez już się odradza, chociaż w związku z pandemią, ich terminy zalecamy potwierdzać kilka tygodni przed konkretnym wydarzeniem) oraz – jak zwykle – nasze stałe rubryki.

Mowa o najnowszych NEWSach, dziale PRAWO, przygotowanym we współpracy z prawnikami z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Miguela Nevesa (miguelseven.com), a także tekście eksperckim napisanym przez Artura Trukawińskiego (AT Hospitality Consulting & Management, Thermaleo, Centrum Kongresowe Szczawnica).

>> Zobacz zapowiedź styczniowego wydania 2021

Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.

Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej

Zamów prenumeratę

MK