Fot. Materiały prasowe

Idea Creative Group zrealizowała 25-lecie Michelin Polska

przez Think MICE

Michelin, jeden z największych na świecie producentów opon, obchodzi w tym roku 25-lecie swojej obecności przemysłowej w Polsce. Z tej okazji w siedzibie firmy w Olsztynie odbyła się, w wirtualnym formacie, uroczysta gala. Za realizację przedsięwzięcia odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Idea Creative Group zbudowała studio nagraniowe, umożliwiające realizację wydarzenia online dla ponad 3 tys. osób. Uczestnikami eventu online byli pracownicy oraz goście VIP. – Digitalizacja jest jednym z naszych priorytetów. Michelin Polska chce być liderem w cyfrowej transformacji. Staramy się szybko adaptować do zmieniających się warunków. Nie boimy się śmiałych i nowoczesnych rozwiązań. Dlatego organizacja gali online z okazji 25-lecia obecności przemysłowej Michelin w Olsztynie była idealną okazją ku temu, aby takie rozwiązania zastosować – powiedziała Paulina Gadowska-Grażul, szef komunikacji wewnętrznej Michelin Polska S.A.

Na potrzeby projektu stworzono specjalną, spełniającą wszystkie wymogi bezpieczeństwa IT, platformę internetową, na której transmitowano galę oraz z poziomu której koordynowano cały projekt. Idea Creative Group odpowiadała za wszystkie elementy realizacji, w tym również za produkcję komunikatów graficznych, oprawę wizji czy rejestrację uczestników.

Zwieńczeniem gali online była etiuda taneczna – multimedialny taniec z animacją, który był całkowicie spersonalizowany i zsynchronizowany z ruchami artysty. – Na naszych oczach tworzyła się historia – będąc bowiem świadomym powagi i doniosłości chwili postanowiliśmy wdrożyć w pełni unikalne, pierwsze tego typu na rynku polskim, rozwiązanie. Nigdy wcześniej nikt nie zrealizował takiej produkcji w Polsce, gdzie łączonych było kilka przestrzeni animacji. Uznaliśmy, że produkty Michelin zawsze były wyjątkowe, podobnie musiało być z obchodzonym przez markę 25-leciem – powiedziała Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Realizacja tego elementu wymagała zaangażowania specjalistycznego sprzętu. Użyte do nagrań elementy diodowe zostały wypełnione odpowiednią treścią, co w połączeniu z wirtualną rzeczywistością przyniosło oczekiwany efekt w postaci spójnej wizji etiudy.

– Cieszę się, że pomimo obostrzeń epidemiologicznych udało nam się celebrować 25-lecie obecności firmy Michelin w Olsztynie. Te 25 lat to okres przemian, postępu i cyfryzacji. Podobny proces, choć w przyspieszonej formie, możemy teraz obserwować w branży eventów. Jego odbicie wyraźnie widać zarówno w koncepcie, jak i ostatecznej formie naszego wydarzenia, które przygotowała agencja Idea Creative Group – podsumowała Małgorzata Michalska-Wojciechowska, event manager & internal communication ECN w Michelin Polska S.A.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK