Fot. Materiały prasowe

Premiera Škoda Kodiaq z PowerEvents

przez Think MICE

Pod koniec marca odbyła się premiera nowego SUV-a marki Škoda – Kodiaq. To pierwszy duży, siedmioosobowy SUV tej marki. Organizację wydarzenia powierzono agencji PowerEvents.

Agencja postanowiła w swojej kreacji nawiązać bezpośrednio do źródła nazwy nowego modelu. Nawiązuje ona do gatunkowej nazwy niedźwiedzia grizzly kodiackiego, żyjącego na alaskańskiej wyspie Kodiak. Tak narodził się pomysł na przeniesienie uczestników premiery w spokojne zacisze podbiegunowego lasu.

Już na wstępie gości przywitały kojące odgłosy natury – szum drzew, podmuch powietrza i śpiew ptaków. Oprawie dźwiękowej towarzyszył odpowiedni wystrój w pełni oddający ducha lasu: pnie drzew, gałęzie, konary, mech, kwiaty, a także scena wyłożona trawą i mnóstwo świec. Wszystko po to, aby każdy z odwiedzających poczuł się swobodnie i mógł odetchnąć – dosłownie i w przenośni – od codzienności.

Po przybyciu gości, po zgaszeniu na sali świateł  rozpoczęła się właściwa część wydarzenia. W całkowitych ciemnościach i ciszy słychać było płynące z głośników fragmenty zdań z prasowych recenzji Kodiaqa, którym towarzyszyła trzymająca w napięciu muzyka. Każdemu z wypowiedzianych cytatów asystował rozbłysk świateł. A przy ostatnim wypowiedzianym zdaniu – „mocna nowość czeskiej marki” samochód wjechał na scenę.

Część oficjalną prezentacji auta poprowadził znany w świecie Škody youtuber – Škodovy, który przytoczył różne ciekawostki dotyczące samochodu. Na zakończenie wieczoru wystąpiła wokalistka Joanna Rektor, której akustyczny koncert był uzupełnieniem spotkania.

Nowy SUV Škody promowany jest jako „imponująca kombinacja siły i rodzinnych wartości. Kodiaq jest potwierdzeniem, że ŠKODA nieustannie dba o najwyższe standardy, jakość i bezkompromisową praktyczność na co dzień”.

Źródło: materiały prasowe PowerEvents, kos