Fot. Materiały prasowe

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów idealne miejsce na organizację konferencji i szkoleń

przez Think MICE

Niedawno otwarty, pierwszy w Polsce hotel marki Four Points by Sheraton zdążył już zdobyć sympatię gości i kontrahentów, którzy chętnie wybierają go zarówno przy okazji podróży służbowych jak i organizacji spotkań biznesowych.

Nic dziwnego, ten 4-gwiazdkowy biznesowy hotel jest położony w sąsiedztwie wielu biurowców Mokotowa, ma też dogodne połączenie z lotniskiem Fryderyka Chopina oraz centrum miasta.

Hotel oferuje 190 stylowo urządzonych pokoi z nowoczesnymi rozwiązaniami i bezpłatnym dostępem do Internetu, Restaurację i Bar Suwak7 z ciekawym konceptem kulinarnym, centrum fitness i saunę. Wnętrza zostały zaprojektowane w stylu modern vintage i nawiązują do osiągnięć czołowych polskich projektantów.

W hotelu zaprojektowano ponadto 5 nowoczesnych sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 350 mkw. Wszystkie sale posiadają dostęp do światła dziennego i są wyposażone w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny.




Wyróżnikiem i atutem hotelu jest przyjazna, niezobowiązująca atmosfera, która pozwala wszystkim gościom czuć się swobodnie, a dzięki przynależności do struktur Marriott International mogą oni korzystać ze wszystkich programów i benefitów oferowanych przez sieć.

Na nadchodzący okres jesienno-zimowy hotel przygotował specjalne pakiety konferencyjne, dla wszystkich którzy chcieliby przekonać się czym wyróżnia się marka Four Points by Sheraton.

www.fourpointswarsaw.pl

 

Artykuł sponsorowany

Leave your comments

Comments