Fot. Materiały prasowe

Mind Blowing wyróżnione w Golden Arrow

przez Think MICE

Współpraca agencji Mind Blowing z Turnią dla Unum przyniosła wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2019 za „Medale Turnia rzeźbione dokonaniami najlepszych”.

Osoba nagradzana medalem (w tym przypadku pracownik firmy Unum) była jednocześnie twórcą swojego trofeum. Nowe technologie, wizualizacja danych i ręczne wykończenie – w efekcie powstawał spersonalizowany i unikalny medal, do którego dołączono eleganckie dyplomy-certyfikaty autentyczności Turnia. Pomysł został doceniony w kategorii Design, oceniającej prace pod względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy wizualnej. Jak mówią przedstawiciele Mind Blowing to dla nich ogromne wyróżnienie, gdyż agencja działa na rynku dopiero od roku. 

Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego. Jego głównym celem jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. W tym roku nagrody wręczono 18 czerwca podczas gali w Warszawie. Jury przyznało w sumie 16 statuetek i 22 wyróżnienia.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK