fot. mat. prasowe

Wręczono nagrody w konkursie KTR 2019

przez Think MICE

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywnym KTR 2019. Agencją Roku zostało VMLY&R, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

7 czerwca, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną. 

Nagrody otrzymali:
1.    Best of Craft – projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa.
2.    Best of Design – The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form.
3.    Best of Communication – projekcja trailera gry „God Of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment.
4.    Best of Charity – „Niezniszczalna Tęcza” agencji 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT dla Unilever / Ben&Jerry's, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Fundacja Wolontariat Równości.

– Tegoroczny konkurs KTR to przede wszystkim pochwała talentu i kreacji rodem z Polski. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad tym, czy KTR może sięgać poza granice naszego kraju, to właśnie osiągnęliśmy ten etap. Konkurs pokazał, że talent naszych twórców nie zna granic. Polskie nazwiska coraz częściej pojawiają się wśród twórców komunikacji marketingowej, która nie jest prowadzona na naszym rynku. Z przyczyn oczywistych nie jest to jeszcze zjawisko powszechne dla agencji reklamowych, ale w zakresie produkcji i postprodukcji już pracujemy globalnie. A agencje i polskie pomysły nie pozostają w tyle. Najwyżej ocenione przez KTR pomysły kreatywne już zostały dostrzeżone na międzynarodowych festiwalach, takich jak One Show, D&AD czy Cannes Lions. Trzymajmy kciuki za kolejne sukcesy – powiedział Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR.

Wszystkie zgłoszone projekty (w sumie było ich 1260)  oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla, executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm.

Agencją Roku zostało VMLY&R. Reklamodawcą roku ogłoszono Ben&Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image  – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, którą otrzymało Muzk Management.

W tym roku po raz drugi Zarząd KTR przyznał też nagrody Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Otrzymali je Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Podczas gali KTR wręczono ponadto nagrody w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2019 kampaniom: Złoto dla  „#Volvolove” (Grey Group Poland dla Volvo Car Poland), Srebro dla „Coś do nich mam” (DDB Group dla Fundacja Rak’n’Roll / Avon) oraz Brąz dla kampanii „Instagramowa umowa” (Ogilvy dla nju mobile).

KTR to polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. Za jego organizację odpowiada Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Cannes Lions.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found