Fot. Materiały prasowe

H&M Music ponownie z Cut The Mustard i BRAVE

przez Think MICE

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M zaplanowanych w czerwcu br.

Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 r. H&M rozpalił serca warszawiaków zapraszając ich na H&M Dworzec, a w 2018 r. zapewnił im trzy weekendy zabawy na warszawskim Marymoncie podczas H&M Loves Music.

W 2019 r. ma być podobnie. Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i BRAVE, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Ponadto BRAVE odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.

Źródło: materiały prasowe, oprac. ŁK



Leave your comments

Comments

  • No comments found