Fot. Materiały prasowe

Bestsellery Empiku po raz kolejny z Allegro

przez Think MICE

Allegro Brand Experience Agency po raz trzeci z rzędu odpowiadała za kompleksową produkcję gali Bestsellery Empiku. W tym roku agencja po raz pierwszy na polskim rynku wykorzystała technologię mixed reality w nadawanej na żywo gali telewizyjnej.

Bestsellery Empiku to nagrody dla najpopularniejszych, najchętniej kupowanych produktów kulturalnych. O tym kto zostanie laureatem w kategorii książek, płyt z muzyką oraz filmów decydują codzienne wybory zakupowe Polaków. Zwycięzcy są prezentowani podczas gali nadawanej na żywo w telewizji TVN i na profilu Empiku na Facebooku. 

Przetarg na organizację kolejnej edycji tego wydarzenia wygrała agencja Allegro. Przygotowując motyw przewodni i oprawę gali, nawiązano do nowej misji i pozycjonowania Empiku (claim: „wszystkie pasje, zajawki, koniki”). Zbudowano od podstaw tzw. „City of Passions” – koncepcję pokazującą tkankę miejską, jako organizm tętniący życiem dzięki autorom i twórcom, którzy owocami swojej pracy kulturalnej inspirują mieszkańców. Rollout motywu przewodniego objął scenografię, materiały graficzne, wizyjne i efekty mixed reality. Widzowie mogli zobaczyć elementy wirtualnej rzeczywistości, które – rozwijając scenografię i materiały wizyjne w zapowiedziach poszczególnych kategorii nagród – pozwalały głębiej wejść do świata Empiku. Rozwiązanie nie wymagało od widzów wykorzystania dodatkowego sprzętu czy oprogramowania. Pogłębione doświadczenie świata marki Empik było możliwe bezpośrednio z poziomu ekranu telewizora czy smartphona. Wybierając mixed reality agencja postawiła na rozwiązanie, którego rosnąca popularność może odegrać kluczową rolę na rynku eventowym w najbliższych latach.

Galę poprowadził Marcin Prokop, a uświetniły ją występy artystów takich jak Slash z Myles Kennedy & The Conspirators, Dawid Podsiadło, Brodka, Kamil Bednarek, Paweł Domagała, Roksana Węgiel oraz L.U.C. & Rebel Babel Ensemble. Widzowie mogli śledzić w relację w internecie. Poprowadzili ją Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk (grabari.pl).

Allegro skoordynowało działania ponad 30 podwykonawców. Niezbędne montaże były realizowane przez sześć dni. W dniu imprezy prace prowadziło 250 osób. Wydarzenie odbyło się 13 lutego br. w ATM Studio.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

  • bestsellery_1
  • bestsellery_2
  • bestsellery_3
  • bestsellery_4
  • bestsellery_6
  • bestsellery_8

Simple Image Gallery Extended

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found