Agencja BRAVE: 60 proc. wzrost przychodów w 2018 r.

przez Think MICE

W ubiegłym roku agencja BRAVE zrealizowała prawie 100 projektów, notując ponad 15,8 mln zł przychodu. Firma pozyskała też 11 nowych klientów, utrzymując jednocześnie wszystkich dotychczasowych. 

Cztery rozbudowane akcje roadshow i prawie 100 projektów złożyły się na przeszło 365 dni eventowych, m.in. dla takich klientów jak: Warta, Roche, Samsung, Lay’s, Heineken i Desperados. Największym wyzwaniem, z jakim zmierzyła się ekipa BRAVE w zeszłym roku było powtórzenie sukcesu H&M Dworzec. Ciekawe pomysły na lineup, zmieniona lokalizacja i festiwalowa scenografia przełożyły się na pożądany wynik: każdy koncert zeszłorocznego H&M Loves Music został wyprzedany, a uczestnicy festiwalu dzielili się swoimi emocjami w mediach społecznościowych. Po raz pierwszy agencja pracowała też dla marki Netflix, przygotowując polską premierę serialu „Altered Carbon” – w tymczasowym pawilonie promującym serial wiernie odwzorowano jego futurystyczną scenografię, bazując na klatkach filmowych. Od stycznia Michał Atlas dołączył także do zarządu Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

W ciągu czterech lat działalności BRAVE zrealizowała projekty dla ponad 60 klientów. Dla sporej części z nich stała się partnerem na lata. W ubiegłym roku, w wyniku wygranych przetargów, firma pozyskała 11 nowych klientów, w tym m.in. PepsiCo, Estée Lauder, E&Y i Philip Morris International (IQOS). Agencja zrealizowała również swój pierwszy duży, zagraniczny event w Niemczech. – Za nami udany rok. Mamy stabilny i zgrany zespół, dzięki któremu ciągle pozyskujemy nowych klientów, nie tracąc tych, których obsługujemy od lat. Nasze motto na 2019 r. pozostaje tym samym bez zmian: We do big – powiedział Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający BRAVE.  

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found