Fot. Materiały prasowe

10 Team dla kluczowych klientów Boscha

przez Think MICE

Eventem dla kluczowych klientów marki Buderus agencja 10 Team rozpoczęła współpracę z firmą Robert Bosch Sp. z o.o. Głównym punktem imprezy realizowanej w hotelu Narvil była multimedialna prezentacja nowej odsłony brandu.

Agencji powierzono zadanie opracowania koncepcji kreatywnej wydarzenia z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i nietuzinkowym scenariuszem. Pomysł prezentacji nowej koncepcji marki Buderus oparto o przestrzenną konstrukcję multimedialną w kształcie prostopadłościanu, inspirowaną nowym logotypem Klienta. Elementami dodatkowymi, multiplikującymi kształt logo, były ruchome ekrany LED po bokach sceny. Nowoczesna scenografia odwoływała się bezpośrednio do brandingu, tworząc spójną całość z bogatym programem artystycznym.

Atrakcją wieczoru były występy artystów znanych z programu „Mam Talent”, którzy stworzyli starannie wyreżyserowane, dwugodzinne show muzyczne z elementami tańca i akrobacji. Całość dopełniały wizualizacje multimedialne, wyświetlane na cube’ie i ekranie głównym oraz pokaz laserów i efektów pirotechnicznych, tworzących klimat wydarzenia.

Event w liczbach: 260 gości, 17 ekranów LED, ponad 200 urządzeń oświetleniowych, 20 artystów na scenie.

Agencja została wyłoniona w wyniku przeprowadzonego przez klienta przetargu.

10 TEAM specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, konceptów kreatywnych z uwzględnieniem rozwiązań digital, BTL, ATL oraz komunikacji i kompleksowej obsłudze eventów.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos

 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found