Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” z Grand Prix i złotem na Eventiada IPRA GWA 2018

przez Think MICE

W tegorocznej edycji konkursu Eventiada IPRA GWA 2018 Grand Prix i złoto przyznano Grupie Hotelowej Orbis oraz agencji TheProduction, Public Dialog i VML. Wspólnie zrealizowana przez te firmy kampania „ibis. tu mieszka muzyka” została wyróżniona w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools” za oryginalne podejście do promocji hoteli poprzez muzykę.

Gault&Millau Polska: wyróżnienie dla Arłamowa

przez Think MICE

Dwie restauracje hotelu Arłamów – Carpathia oraz a’la carte Arłamów prowadzone przez szefów kuchni Piotra Poradę i Piotra Zabłockiego otrzymały wyróżnienie Żółtej Czapki i tym samym po raz pierwszy znalazły się w polskiej edycji przewodnika kulinarnego Gault&Millau Polska.

Allegro zaprasza do warszawskiego zoo

przez Think MICE

Allegro Brand Experience Agency przygotowała kampanię „ZOObacz mnie całego” promującą warszawskie zoo. Działania realizowane na formatach ATL-owych i digitalowych rozpoczęły się w listopadzie i potrwają do połowy grudnia.

PCB POT: świąteczne rekomendacje i ważne zmiany organizacyjne

przez Think MICE

W Teatrze Kamienica w Warszawie odbyło się dzisiaj (wtorek, 4 grudnia) świąteczne spotkanie zorganizowane przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej (PCB POT). W jego trakcie ogłoszono formalne utworzenie sekcji Poland Convention Bureau (PCB). Tradycyjnie wręczono też certyfikaty rekomendacji dla Profesjonalnych Organizatorów Kongresów (PCO), Podróży Motywacyjnych (ITC) oraz Convention Bureaux (CVB).

IBTM World rekordowo, innowacyjnie, ale z lekkim poczuciem niedosytu

przez Think MICE

IBTM World od 31 lat na stałe wpisują się w kalendarz kluczowych wydarzeń poświęconych branży spotkań. W tym roku organizatorom udało się postawić poprzeczkę jeszcze wyżej i pobić rekord zeszłorocznej, jubileuszowej edycji. W ciągu trzydniowej imprezy odbyło się ponad 77,6 tys. zaplanowanych spotkań biznesowych. W targach uczestniczyli wystawcy ze 150 krajów, a ponad połowa hosted buyersów wzięła w nich udział po raz pierwszy.

BOE International miejsce spotkań branży eventowej

przez Think MICE

Best of Events International w Dortmundzie będzie jednym z pierwszych wydarzeń branżowych w 2019 r. Ta oparta na experience marketingu impreza zrzesza ponad 550 wystawców, którzy według szacunków, zaprezentują się przed publicznością liczącą ponad 10,4 tys. osób.

Najlepsze Produkty Turystyczne 2018 roku wybrane

przez Think MICE

Po raz szesnasty przyznano Certyfikaty POT – jedno z najważniejszych wyróżnień w branży turystycznej. Podczas uroczystej gali w hotelu Renaissance Warsaw Airport Polska Organizacja Turystyczna (POT) nagrodziła w ten sposób 13 produktów turystycznych. Złoty Certyfikat 2018, czyli tzw. „turystycznego Oscara” otrzymało Muzeum Powstania Warszawskiego.