Fot. Materiały prasowe

Promocja Warszawy na rynkach zagranicznych

przez Think MICE

23 czerwca br. w studiu online hotelu Hilton Warsaw City, odbyło się wirtualne spotkanie promujące Warszawę pod kątem turystycznym oraz biznesowym. Organizatorzy – Mazurkas DMC Poland, Hilton Warsaw City, Warsaw Convention Bureau i Brill AV Media – postawili na krótki, 45-minutowy, interaktywny format wydarzenia prezentując unikatowe atrakcje miasta, ciekawe aktywności dla turystów oraz rozwiązania technologiczne pozwalające na przygotowanie eventów stacjonarnych, ale także hybrydowych.

W „Warsaw is Back! Summer Virtual Meeting” wzięło udział ponad 60 przedstawicieli sektora MICE oraz biur podróży z całego świata. Transmisja na żywo odbyła się na platformie Meeting15. Spotkanie stanowiło kontynuację projektu Warsaw Kick-Off Meeting 2021, zainagurowanego w marcu br. przez Mazurkas DMC Poland, Warsaw Convention Bureau oraz Brill AV Media. Miało na celu pobudzenie popytu na Warszawę, jako destynację dla turystów i gości MICE. Do grona organizatorów dołączył tym razem hotel Hilton Warsaw City – przeprowadzono na żywo inspekcję tego obiektu, która umożliwiła klientom poznanie jego oferty.

Zespół Mazurkas DMC Poland po raz kolejny przygotował serię filmów przedstawiających prestiżowe obiekty Warszawy oraz ciekawe aktywności, które można zaproponować zarówno turystom, jak i gościom biznesowym. Uczestnicy wydarzenia komentowali, że dzięki tej różnorodnej formie przedstawienia destynacji, mogli się poczuć, jakby rzeczywiście zwiedzali Warszawę i brali udział w prezentowanych aktywnościach. Mazurkas podzielił się też swoim doświadczeniem we współpracy z Hilton Warsaw City i przedstawił trzy case studies realizacji, które odbyły się w tym hotelu.

Realizacja wykorzystanych w wydarzeniu filmów nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie pozostałych członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej, którzy udostępnili swoje obiekty (Muzeum Łazienki Królewskie, Zamek Królewski) i zaprezentowali produkty (Time for Chopin, Po Wiśle, WPT1313 oraz Warszawski Uniwersytet Kulinarny).



– Ścisła współpraca członków naszego stowarzyszenia pokazuje, że nawet w tak trudnych czasach jak obecne można prowadzić innowacyjne i interesujące dla zagranicznych meeting plannerów projekty marketingowe. Jesteśmy głęboko przekonani, że ten czas przymusowego zastoju najlepiej wykorzystać utrzymując, a nawet zwiększając zainteresowanie planistów Warszawą i jej ofertą MICE. A dodatkową wartością tego konkretnego projektu jest również fakt, iż zakłada on całoroczną aktywność promocyjną – po wiosennej i letniej odsłonie przed nami jeszcze jesienna i zimowa edycja wirtualnego fam tripu – powiedział Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej – Warsaw Convention Bureau.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK