Fot. Materiały prasowe

Briefing prasowy WOT

przez Think MICE

Warszawska Organizacja Turystyczna (WOT) zorganizowała briefing prasowy. 27 maja – podczas godzinnego rejsu po Wiśle – podsumowano działania podejmowane w obszarze turystyki wypoczynkowej i MICE.   

Ostatnie miesiące to czas zastoju dla wielu przedsiębiorców. Nie można tego jednak powiedzieć o pracy koncepcyjnej, w tym tworzeniu nowych ofert. – W WOT oprócz działań informacyjnych, lobbujących i wspierających członków stowarzyszenia postawiliśmy na aktywność w różnego rodzaju działaniach organizowanych na rynkach zagranicznych. Webinary, wirtualne targi, programy szkoleniowe, kampania w radiu to tylko niektóre z pomysłów realizowanych najczęściej przy pomocy Zagranicznych Ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej – informowali przedstawiciele WOT.

Jeżeli chodzi o branżę MICE, w bieżącym roku kontynuowane są działania rozpoczęte w 2020 r., już po wybuchu pandemii. Wspólnie z partnerami opracowano procedury bezpiecznych eventów dla Warszawy, ofertę dla wydarzeń hybrydowych, promowane są też elastyczne warunki współpracy dla meeting plannerów z hotelami, obiektami i agencjami. Od zeszłego roku prowadzone jest też intensywna komunikacja do warszawskich ambasadorów kongresów (w tym rozpoczynający się od czerwca cykl webinarów).

Z kolei do klientów zagranicznych promocja (we współpracy z Mazurkas i Brill AV media) prowadzona jest za pomocą wirtualnych fam tripów (pierwszy odbył się w marcu, kolejny w czerwcu br.), interaktywnych narzędzi na stronie Warsaw Convention Bureau (m.in. wyszukiwarka obiektów zamiast drukowanego katalogu oraz mapa wirtualnych site inspections w obiektach), kampanii w social mediach oraz przygotowywanego filmu z lokalną ofertą incentive. WOT – razem z partnerami – zaangażowała się też w opracowanie projektu bonu targowego i bonu eventowego. Stowarzyszenie zgłasza do rządu postulaty dotyczące odmrożeń i pomocy branżowej oraz konsultuje istotne dokumenty strategiczne (m.in. Krajowy Plan Odbudowy).

W trakcie spotkania mówiono jeszcze m.in. o ofercie turystycznej skierowanej do mieszkańców Warszawy (mającej pomóc im odkrywać własne miasto), a także do rodzin z dziećmi i organizatorów wycieczek szkolnych. Wspomniano też o kwestiach bezpieczeństwa oraz dwóch akcjach integracyjno-networkingowych – #TylkoRazem oraz #RazemwPodróży – realizowanych wspólnie z członkami WOT.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK