
Orbis SA poprawił wyniki w 2018 roku
W 2018 r. Orbis SA miał 363,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. EBITDA spółki wyniosła 478 mln zł czyli była o 7,8% większa niż rok wcześniej.
Czerwone serduszka, kolorowe puszki, całodniowy program w telewizji z głównym bohaterem Jurkiem Owsiakiem i jego gośćmi. Większość osób kojarzy WOŚP z coroczną, styczniową zawieruchą koncertową organizowaną w celu zbierania pieniędzy na zakup sprzętu medycznego. Warto jednak przyjrzeć się tej akcji z branżowego punktu widzenia.
CZYTAJ WIĘCEJDuże i spektakularne realizacje podczas tzw. weekendu stulecia, ale także szereg mniejszych wydarzeń, które do tej pory odbywają się w wielu miejscach w całym kraju. 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości przyniosło całą masę różnego typu eventów. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu jak wyglądały przygotowania do obchodów oraz na co ich organizatorzy kładli największy nacisk.
CZYTAJ WIĘCEJEkran o powierzchni 6 tys. mkw. umieszczony na murawie stadionu, multimedialne show prezentujące historię marki oraz występy na żywo gwiazd polskiej muzyki – tak Volkswagen Poznań świętował swoje urodziny.
CZYTAJ WIĘCEJW 2018 r. Orbis SA miał 363,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. EBITDA spółki wyniosła 478 mln zł czyli była o 7,8% większa niż rok wcześniej.
W dniach 22-24 maja br. Warszawa będzie gościć pierwszą konferencję poświęconą współczesnym wyzwaniom w opodatkowaniu CIT i VAT w Europie. W IFA European Region Conference weźmie udział ponad 300 osób z całego świata.
29 marca odbędzie się w Gdańsku konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2019. To dziesiąta edycja wydarzenia, którego partnerem jest magazyn THINK MICE.
Do grona lokalizacji eventowych należących do Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) dołączyło Międzynarodowe Centrum Kongresowe (MCK) w Katowicach.
W 19 edycji rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich firm, dziennik "Puls Biznesu" potwierdził przynależność Hotelu Arłamów SA do klubu Gazel Biznesu.
19 lutego, w hotelu Novotel Warszawa Centrum odbyło się karnawałowe przyjęcie. Wydarzenie zostało przygotowane przez warszawskie hotele grupy Orbis i AccorHotels.
Mimo młodego wieku Forum Branży Eventowej (FBE) na stałe wpisało się już w kalendarz kluczowych wydarzeń poświęconych branży spotkań w Polsce.
Początek roku to niezła okazja, aby zweryfikować procedury, jak również oferty MICE przesyłane naszym kontrahentom. To ważne, ponieważ sam fakt, że hotel posiada możliwości organizacji wydarzeń MICE już nie wystarczy, aby pozyskać zadowalającą liczbę klientów. W dobie wielu nowych, pięknie zaprojektowanych obiektów przyciągnięcie klienta to wyzwanie dla każdego. Aby zwrócić jego uwagę i wyróżni się na tle konkurencji niezbędna jest zatem dobra oferta. Jak ją stworzyć?
Czytaj więcej15 proc. profesjonalistów związanych z branżą MICE przyznało, że w ostatnim czasie znacząco wzrosła ich świadomość dotycząca zagrożeń terrorystycznych i ich wpływu na turystykę biznesową. 14 proc. z ankietowanych stwierdziło ponadto, że aktualna sytuacja społeczno-polityczna odgrywa w ich przypadku znaczącą rolę w wyborze destynacji. Według najnowszego rankingu ICCA Polska zajęła 21. miejsce na świecie i 14 w Europie.
W ciągu najbliższych miesięcy 60 proc. meeting plannerów planuje zwiększyć liczbę zlecanych przez siebie wyjazdów incentive. 49 proc. chce także zwiększyć budżety przeznaczane na tego typu podróże. Ostatnio taką chęć deklarowało 46 proc. z nich.
Aleksander Batorski zostanie nowym dyrektorem Lubelskiego Centrum Konferencyjnego. Wcześniej Batorski związany był z branżą spożywczą.
Hubert Chołociński, specjalista z 10-letnim stażem w hotelarstwie i gastronomii, dołączył do Vienna House Andel’s Cracow. Odpowiada za działania operacyjne hotelu.
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
THINK MICE to magazyn i portal internetowy. Nowe media poświęcone polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), które swoim zasięgiem obejmują wszystkie jej segmenty: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.
THINK MICE is a magazine dedicated to the Polish and international meetings industry (MICE – meetings, incentives, conferences, events) and its scope encompasses all of the segments in question: meetings, incentive trips, congresses and conferences.