Fot. THINK MICE

Forum Branży Eventowej 2019 - galeria

przez Think MICE

Mimo młodego wieku Forum Branży Eventowej (FBE) na stałe wpisało się już w kalendarz kluczowych wydarzeń poświęconych branży spotkań w Polsce. W tym roku organizatorom udało się pobić wynik zeszłorocznej edycji. Liczba uczestników po raz pierwszy przekroczyła 2 tys. osób, a swoją ofertę zaprezentowało 164 dostawców usług eventowych.

Misją FBE jest pokazywanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. W tym roku impreza po raz pierwszy odbyła się w Expo XXI Warszawa, co jak podkreślali sami wystawcy, wpłynęło na wysoką frekwencję. Na stoiskach pojawili się m.in. przedstawiciele obiektów i agencji eventowych, a także firm oferujących rozwiązania technologiczne, obsługę cateringową, artystyczną i techniczną imprez.

W opinii uczestników główną zaletą FBE jest możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i wymiana wiedzy oraz wzajemnych doświadczeń podczas części merytorycznej. – Wydarzenie z roku na rok rośnie w siłę, stając się coraz bardziej popularne, co skłoniło nas do ponownego udziału. Udało się nawiązać wartościowe kontakty i zainteresować naszą ofertą potencjalnych klientów, którzy na FBE usłyszeli o nas po raz pierwszy. Uczestnictwo w tegorocznej edycji z pewnością mogę uznać za udane – mówiła Eliza Kozica, dyrektor sprzedaży Concordia Design.

Dla wielu wystawców FBE stanowi już obowiązkowy punkt w kalendarzu polskich imprez branży spotkań. W jednym miejscu mają możliwość zaprezentowania i przekonania klientów do swoich produktów lub usług. To ważne, tym bardziej że dynamicznie rozwijająca się branża eventowa nie pozwala spocząć na laurach.

– Rynek eventowy prężnie się rozwija, dlatego co roku jesteśmy obecni na FBE w celu pokazania nowych trendów w aranżacji przestrzeni. Na szczególne uznanie zasługuje również komunikacja tego wydarzenia w mediach społecznościowych. To moim zdaniem przełożyło się na wspaniałą frekwencję – powiedziała Agnieszka Lewtak, new business & brand manager w Rent Design.

THINK MICE był patronem medialnym tego wydarzenia. Na stoisku (podczas tzw. happy hour) świętowaliśmy również drugie urodziny naszego magazynu! Nie zabrakło okolicznościowego tortu i toastu wzniesionego lampką szampana. Dziękujemy partnerom - Batida, Rent Design i Eventroom - którzy wsparli nas tego dnia.  

Wydarzenie: Forum Branży Eventowej (FBE) 
Data: 23 stycznia 2019 r.
Miejsce: Warszawa, Expo XXI Warszawa
www: forumbranzyeventowej.pl/

MKL

  • DSC_0364
  • DSC_0387
  • DSC_0395
  • DSC_0397
  • DSC_0401
  • DSC_0405
  • DSC_0411
  • DSC_0412
  • DSC_0421
  • DSC_0428
  • DSC_0448
  • DSC_0452
  • DSC_0456
  • DSC_0465
  • DSC_0471
  • DSC_0476
  • FBE-1-2019
  • FBE-10-2019
  • FBE-11-2019
  • FBE-2-2019
  • FBE-3-2019
  • FBE-4-2019
  • FBE-5-2019
  • FBE-6-2019
  • FBE-7-2019
  • FBE-8-2019
  • FBE-9-2019
  • FBE-91-2019
  • FBE-92-2019
  • FBE-93-2019
  • FBE-94-2019
  • FBE-95-2019
  • IMG_6037
  • IMG_6040
  • IMG_6044
  • IMG_6049
  • IMG_6059
  • IMG_6070
  • IMG_6072
  • IMG_6076
  • IMG_6099
  • IMG_6105
  • IMG_6108
  • IMG_6117
  • IMG_6124
  • IMG_6151
  • IMG_6159
  • IMG_6162
  • IMG_6176
  • IMG_6211
  • IMG_6220
  • IMG_6229
  • IMG_6237
  • IMG_6263
  • IMG_6275
  • IMG_6303
  • IMG_6306
  • IMG_6329

Simple Image Gallery Extended