THINK MICE styczeń 2025

przez Think MICE

Nowy numer na nowy rok. Polecamy styczniowy THINK MICE!

Przemysł spotkań ewoluuje, dostosowując się do realiów politycznych, gospodarczych, społecznych i technologicznych. Wszystkie one mają niebagatelny wpływ na jego kształt, kondycję i dominujące trendy. O tym jaki jest obraz branży MICE na przełomie 2024 i 2025 roku oraz jak ma szansę wyglądać jej przyszłość piszemy w najnowszym, styczniowym wydaniu THINK MICE. To po prostu trzeba wiedzieć.

Tradycyjnie, z okazji nowego roku, zapraszamy do działu TRENDY. Uważnie analizujemy w nim IBTM World Trends Report autorstwa Alistaira Turnera. Omawiane w nim zjawiska zostały podzielone na te, które mają największy wpływ organizację wydarzeń korporacyjnych, spotkań stowarzyszeniowych oraz wyjazdów incentive. Ponadto dużo uwagi poświęcono analizie sytuacji przemysłu spotkań w różnych częściach świata.

Uzupełnieniem tych rozważań są branżowe podsumowania i prognozy przygotowane przez profesjonalistów z całego świata zaangażowanych w organizację i prace jury konkursu Eventex Awards. Jakie najważniejsze zmiany ich zdaniem przynosi rok 2025? Przekonajcie się sami.

Zwieńczenie stanowi RAPORT, a w nim Amex GBT Meetings & Events i ich Global Forecast, czyli masa twardych danych i wysnuwanych na ich podstawie trafnych wniosków o współczesnym przemyśle spotkań. Sporo wiedzy w przysłowiowej „pigułce”.  

Ale styczniowe wydanie THINK MICE to nie tylko TRENDY i RAPORTY, ale dużo więcej. W dziale WARSZTAT Aneta Radzimirska, założycielka Idea Productions Poland/ Idea Creative Group tym razem skupia się na przedstawieniu eventu, jako ważnego elementu launchu produktu. A konkretnie pisze o tym jak zwiększyć jego wartość przez emocje i doświadczenia uczestników. To garść praktycznych wskazówek dla młodych event managerów, które sprawią, że przygotowywane przez nich wydarzenia spełnią wszystkie pokładane w nich cele.

Eventy świąteczno-noworoczne, ze szczególnym uwzględnieniem bożonarodzeniowych jarmarków, to temat przewodni działu THINK EVENT. Należy poświęcić im uwagę, gdyż nie tylko przyciągają iluminacjami, regionalnymi smakami, zapachami i rękodziełami, ale ich obecność zauważalnie wpływa też na wzmocnienie marek oraz wizerunek miast w których są organizowane. A to ma już bezpośrednie przełożenie na sektor MICE.

INSPIRACJE to z kolei ukłon w stronę… danych. Personalizacja w branży MICE, podobnie jak w szeroko rozumianym marketingu, staje się jednym z kluczowych elementów wpływających na sukces podejmowanych działań. Podstawą do jej tworzenia są właśnie dane, pozwalające lepiej poznać konkretnych odbiorców. Pod warunkiem, że zostaną właściwie zebrane, a przede wszystkim dobrze wykorzystane. Z tym – jak pokazuje doświadczenie – bywa jednak różnie. Gdzie tkwi problem i jak go naprawić?

Wreszcie SYLWETKA, a w niej Agnieszka Kalinowska, Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe w Grupie Accor. Nasza bohaterka z hotelarstwem związana jest przez niemal całe swoje zawodowe życie. Jak mówi, praca w tej branży bywa bardzo intensywna, wymaga wielozadaniowości, dużej elastyczności i nieustającego poszerzania wiedzy, niemniej jest też fascynująca, przede wszystkim z uwagi na ludzi. – Mam szczęście pracować w międzynarodowym środowisku, dzięki czemu mogę poznawać różne kultury, zwyczaje czy style pracy i konfrontować je z moimi doświadczeniami. To kształtuje mnie nie tylko zawodowo, ale również jako człowieka – deklaruje. Polecamy!

Przypominamy również o stałych rubrykach. Mowa o najnowszych NEWSach, tekście BLOGERSKIM, napisanym dla Was przez Jarosława Marciuka (Poland Convention Bureau POT) oraz SONDZIE i dziale PRAWO, tworzonym przez ekspertów z firmy prawniczej SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.

Styczniowy numer to także – jak co roku – szczegółowy KALENDARZ najważniejszych zagranicznych targów branży MICE zaplanowanych w 2025 roku oraz prezentacja obiektu z okładki. Mowa o przechodzącym rozbudowę Dubai Exhibition Centre (DEC). Po jej zakończeniu, znajdujący się na terenie Expo City Dubai obiekt stanie się największym centrum wystawienniczym i konferencyjnym w regionie.

>> Zobacz zapowiedź wydania

Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.

Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej

Zamów prenumeratę

MK