
Wydanie marzec 2025
- przez Think MICE
Odkrywamy marcowe wydanie THINK MICE
Marzec, a wraz z nim kolejne wydanie THINK MICE, które z radością przekazujemy w Wasze ręce! Jak zwykle polecamy gorąco, życząc wielu nowych inspiracji.
W tym miesiącu – co zdradza okładka – zabieramy Was w podróż do Omanu. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy po przylocie do tego kraju, jest niebywale przyjazna atmosfera i gościnność jego mieszkańców. Oman oferuje bowiem nie tylko bogactwo naturalne, zapierające dech w piersiach krajobrazy i piękne zabytki, ale pozwala także na autentyczny kontakt z lokalną ludnością, jej kulturą i tradycjami. To wszystko buduje unikalne doświadczenia, których tak bardzo poszukują dzisiaj organizatorzy MICE. Dzięki Zahara Tours poznacie świetną ofertę tego kraju oraz najlepsze obiekty przystosowane do organizacji wydarzeń MICE, takie jak m.in. Hotel Indigo Jabal Akhdar Resort & Spa, Arabian Nights Resort & Spa czy Crowne Plaza Muscat.
Tym, którzy preferują nieco bliższe podróże po Europie, rekomendujemy z kolei Lizbonę. To jedno z najciekawszych miast na Starym Kontynencie, mogące pochwalić się wieloma atrakcjami turystycznymi i doskonałą infrastrukturą hotelowo-konferencyjną. Jeżeli dodamy do tego masę interesujących miejsc w okolicy zrozumiemy, że portugalska stolica nadaje się nie tylko na krótki city break, ale i kilkudniowy wyjazd incentive. Szczególnie teraz, gdy za sprawą nowych, bezpośrednich połączeń realizowanych przez Polskie Linie Lotnicze LOT stała się jeszcze bardziej dostępna.
A skoro o podróżowaniu mowa, dobrze wiedzieć, jak robić to w sposób odpowiedzialny. Zmiany klimatu stanowią jedno z największych wyzwań naszych czasów, dlatego takie podejście to już nie tylko modna alternatywa, ale konieczność. Także w branży MICE. Polecamy tekst w dziale THINK EKO.
Czy wiedzieliście, że na obszarze liczącej niespełna 380 tys. mieszkańców Islandii funkcjonuje aż pięćset agencji incomingowych? Sporo. Dla Gunnara Rafna Birgissona, właściciela firmy Atlantik i bohatera naszej marcowej SYLWETKI duża konkurencja nie stanowi jednak problemu. Jego agencja może pochwalić się nie tylko obrotami znacznie wyższymi niż przed pandemią, ale również mianem jednego z najdłużej działających przedsiębiorstw turystycznych w kraju. Jaka jest recepta na taki sukces? Przeczytajcie historię Gunnara.
Dużo ciekawych informacji znajdziecie również w dziale RAPORT. Zamieściliśmy w nim analizę dokumentu „IT&ME Survey of Corporate Event Organizers”, przygotowanego przez stowarzyszenie SITE we współpracy z siecią Hilton czy opis polskiego rynku eventowego autorstwa Dun & Bradstreet na zlecenie ClickMeeting. Przyglądamy się też podsumowaniom ubiegłego roku zaprezentowanym przez duże sieci hotelowe (PHH, Accor, Radisson), temu jak postrzegane są love brandy nad Wisłą (raport LoveBrands Group i SW Research) oraz jakie czekają nas zmiany na rynku pracy (raport „Future of Jobs Report” World Economic Forum).
Przypominamy również o stałych rubrykach. Mowa o najnowszych NEWSach, tekście BLOGERSKIM, napisanym dla Was przez Jarosława Marciuka (Poland Convention Bureau POT) oraz SONDZIE (Optymisja, FEBLIK, Zaradne, Moonsfera) i dziale PRAWO, tworzonym przez ekspertów z firmy prawniczej SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Marcowy numer to także dokładny opis tego, co działo się podczas targów CONVENTA, które w lutym odbywały się w słoweńskiej Lublanie oraz relacje fotograficzne z innych ważnych wydarzeń branżowych.
>> Zobacz zapowiedź marcowego wydania 2025
Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.
Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej
MK