Fot. Szymon Kobusiński

Bartosz Bieszyński

Przewodniczący Rady
Managing director Walk Events. Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji.

Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Później, jako business development manager w agencji eventowej LIVE zajmował się koordynacją warszawskiego biura tej firmy, prowadził dla niej strategiczne projekty, tworzył i kreował projekty event marketingowe, zdobywał sponsorów i budował relacje z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing, Top Gear Live, Orlen Warsaw Marathon, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku, Monster Jam, Orange Euro Mapping 3D i FH-DCE Super Rally.

Od stycznia 2014 r. związany z agencją Walk. Jest odpowiedzialny za jej rozwój, pozyskiwanie nowych klientów oraz kierowanie i nadzór nad pracą całego zespołu. Wśród jego klientów znalazły się taki firmy, jak m.in. Philip Morris Poland, T-Mobile, Polskie Linie Lotnicze LOT Polish Airlines, Bayer, Red Bull, Mercedes-Benz, Bacardi-Martini i Skanska. Aktywnie udziela się na forum branży. Działa w funkcjonującym przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR Klubie Agencji Eventowych, bierze udział w targach i konferencjach poświęconych event marketingowi, na wielu z nich jest mówcą.