Renata Taberska

Marketing manager w Departamencie Marketingu i PR TUiR Warta. Zajmuje się komunikacją marketingową i promocją ubezpieczeń, chętnie wykorzystując do tego event marketing.

Z TUiR Warta związana jest od 2008 r., wcześniej pracowała w Kredyt Banku. W ramach swoich obowiązków zawodowych Taberska odpowiedzialna jest m.in. za opracowywanie strategii komunikacji marketingowej, przygotowywanie planów marketingowych, zasad promocji lokalnej i budżetu oraz opracowanie wytycznych dla regionów w zakresie działań promocyjno-reklamowych, w tym działań sponsorskich w obszarze ubezpieczeń skierowanych do klienta korporacyjnego.

Do jej obowiązków należy także organizowanie targów, eventów oraz seminariów produktowych. Współpracuje z agencjami reklamowymi, agencjami eventowymi i domami mediowymi. Jest odpowiedzialna za opracowywanie założeń realizacji kampanii reklamowych, wyznaczanie ich celów, dobór narzędzi komunikacji, jak również za kontrolowanie realizacji budżetu marketingowego i rozliczanie płatności.

Dwukrotnie nominowana do tytułu „Osobowość Roku” MICE Poland w kategorii „Zleceniodawca”. Ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej, studia kontynuowała na Wydziale Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentką Szkoły Strategii Marki.