Rynek lotniczych podróży biznesowych nabiera wartości

Firmy i korporacje na całym świecie, również w Polsce, wysyłają swoich pracowników na coraz większą liczbę wyjazdów służbowych. Chociaż cena biletu często nie jest już priorytetem, w łaski zleceniodawców wkupiły się też tzw. tanie linie. Zyskują one na popularności również w przypadku podróży incentive.

Czytaj więcej

Problem double booking'u w liniach lotniczych

Double booking w powiązaniu z wydłużającymi się procesami decyzyjnymi  po stronie zleceniodawców to jedna z największych bolączek organizatorów incentive travel. Problem ten dotyczy jednak nie tylko agencji, ale także linii lotniczych, pośredników oraz samych klientów. Co gorsza, niełatwo go wyeliminować. 

Czytaj więcej

Polscy klienci coraz bardziej pożądani

W ostatnich latach można zaobserwować znacznie większe zainteresowanie polskim rynkiem ze strony firm reprezentujących różne destynacje  na całym świecie. Chcąc przyciągnąć do siebie nowych klientów, chętniej promują się w naszym kraju. Z czego wynika ten boom na Polskę?

Czytaj więcej

Podążamy w kierunku incentive marketingu

Od wycieczek autokarowych do Niemiec, po wypady w najodleglejsze zakątki świata – o przeszłości,  przyszłości i teraźniejszości incentive travel z Radosławem Grześkowiakiem, dyrektorem marketingu i prezesem  zarządu firmy Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. rozmawia Michał Kalarus.

Czytaj więcej