Fot. Materiały prasowe/ITB Berlin 2018

THINK MICE partnerem ITB Berlin i ITB Asia

przez Think MICE

Targi ITB Berlin i ITB Asia to jedne z największych na świecie wydarzeń dedykowanych szeroko pojętej branży turystycznej. THINK MICE jest partnerem medialnym obu imprez. To oznacza, że nasze anglojęzyczne wydanie będzie dystrybuowane zarówno w Berlinie, jak i Singapurze.

Tegoroczna edycja ITB Berlin odbywać się będzie w dniach 7-11 marca (środa-niedziela). Pierwsze trzy dni targów (środa-piątek) dedykowane są wyłącznie gościom biznesowym (trade visitors), w weekend targi otwarte są dla wszystkich zwiedzających.

Wystawcy obecni na ITB reprezentują wszystkie grupy produktów i usług związanych z szeroko pojętą turystyką i podróżami (wśród nich oczywiście firmy związane z turystyką biznesową). W targach biorą udział międzynarodowe związki turystyczne, krajowe i regionalne organizacje turystyczne, biura podróży, organizatorzy podróży biznesowych, rejsów, turystyki przygodowej, ekologicznej, kulturalnej, firmy przewozowe, hotelarskie, ubezpieczeniowe, wydawnictwa, hotele z ofertą spa, firmy zajmujące się informacją turystyczną, technologiami i oprogramowaniem dla obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Podczas targów poszczególne kraje prezentują swoją ofertę na stoiskach narodowych (organizatorem polskiego stoiska narodowego jest Polska Organizacja Turystyczna).  Targom ITB towarzyszy bogaty program wydarzeń towarzyszących, m.in.  konferencja ekspercka ITB Berlin Convention.

W ubiegłorocznej edycji wydarzenia wzięło udział 10 tys. wystawców (firm i organziacji) ze 184 krajów oraz 169 tys. zwiedzających (z czego 109 tys. to zwiedzający biznesowi).

Tegorczna edycja targów ITB Asia odbywać się będzie w dniach 17-19 października (środa-piątek). Wykorzystują one doświadczenia ITB Berlin na rynku azjatyckim. Organizatorem wydarzenia, podobnie jak ITB Berlin jest Messe Berlin, które na rynku azjatyckim jest wspierane przez Biuro Turystyki Singapuru oraz Singapore Exhibition & Convention Bureau. Na liście wystawców znajdują się firmy z regiunu Azji i Pacyfiku, a także Środkowego Wschodu, obydwu Ameryk, Europy i Afryki. Targi swoim zasięgiem obejmują nie tylko turystykę leisure, ale również branżę MICE (uczestniczą w nich m.in. korporacyjni zleceniodawcy). Oprócz tego na targach wystawiają się: hotele, przewoźnicy (linie lotnicze, kolejowe i inni), rejsy, firmy dostarczajace technologie do organizacji podróży, organizatorzy wyjazdów biznesowych, turystyki medycznej, a także biura podróży, touroperatorzy i wiele innych. 

kos

Leave your comments

Comments

  • No comments found