Fot. D. Kramski

H&M współpracuje z BRAVE i Cut The Mustard

przez Think MICE

Odzieżowa marka H&M nawiązała współpracę z agencjami BRAVE i Cut The Mustard.

Firmy są odpowiedzialne za przygotowanie festiwalu muzycznego H&M Dworzec, który podczas trzech weekendów czerwca będzie odbywał się na terenie dawnego Dworca Głównego w Warszawie.

– Wybór tego miejsca jest nieprzypadkowy. Dworzec Główny jest jednym z zapomnianych miejsc Warszawy. To ostatnia szansa, żeby przypomnieć to miejsce nim zacznie się jego rewitalizacja – powiedział Łukasz Szczybelski, creative partner w Cut The Mustard.

Agencje zostały wybrane w drodze przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy odpowiadający w pełni za ten projekt – począwszy od koncepcji kreatywnej, aż po jego realizację. Cut The Mustard stworzyła całą ideę festiwalu, która koresponduje z miejscem, w którym się odbywa. Zajmuje się także komunikacją i promocją samego wydarzenia. Do obowiązków agencji BRAVE należą z kolei m.in. produkcja i koordynacja imprezy, na którą składa się cykl eventów, stworzenie scenografii czy załatwienie formalności związanych z wynajęciem lokalizacji. – Pozyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń wymagało od nas wielotygodniowych konsultacji i nawiązania współpracy z wieloma podmiotami odpowiadającymi za teren festiwalu – tłumaczy Tomasz Dworak, managing director BRAVE.

W trakcie sześciu dni koncertów artyści występujący na scenie H&M Dworzec mają zabrać fanów w muzyczną podróż po swojej twórczości. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway i Xxanaxx. Wydarzenie promować będzie content video z artystami utrzymany w konwencji podróży pociągiem i zrealizowany w stylistyce popularnych GIFów i Boomerangów. Filmy nakręcono w zabytkowej salonce Bieruta znajdującej się na terenie Stacji Muzeum.

Terminy koncertów: 9-10 czerwca (Eldo, Pezet, Xxanaxx, Flirtini), 16-17 czerwca (Ten Typ Mes, Duit, Taco Hemingway, Quebonafide) oraz 23-24 czerwca (Fisz Emade, The Dumplings, Brodka, Julia Wieniawa). Wstęp wolny.

To kolejny projekt po „Walentynki bez cenzury”, jaki H&M realizuje wspólnie z agencją kreatywną Cut The Mustard i pierwszy przygotowywany razem z agencją BRAVE.

mk

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found