THINK MICE - magazyn branży spotkań

przez Think MICE

THINK MICE to magazyn poświęcony polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), który swoim zakresem obejmuje wszystkie jej segmenty: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.

Podejmowane przez nas tematy opisywane są w sposób pogłębiony i wieloaspektowy, dzięki czemu pokazujemy rolę i znaczenie branży m.in. w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, employer  brandingu czy marketingu miejsc.

Na naszych łamach rozmawiamy z najwybitniejszymi reprezentantami przemysłu spotkań, przybliżamy ich sylwetki i dokonania, przedstawiamy najciekawsze case studies. Mocną stroną gazety jest sekcja blogerska prezentująca punkt widzenia zagranicznych praktyków branży.

Magazyn informuje o aktualnych wydarzeniach ze świata MICE, jednak główny nacisk kładzie na materiały o charakterze analitycznym, w ramach których branżowi eksperci dzielą się z Czytelnikami fachową wiedzą i opiniami.

Gazeta skierowana jest do korporacyjnych i firmowych planistów wydarzeń – dyrektorów i pracowników działów HR, PR i marketingu, odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację marketingową. Piszemy także dla przedstawicieli agencji zajmujących się organizacją eventów, konferencji, kongresów i wyjazdów incentive. Docieramy do pracowników miejskich i regionalnych convention bureaux, jak również do reprezentantów venue, m.in. hoteli, centrów szkoleniowo-konferencyjnych i obiektów targowo-wystawienniczych.